sobota, 6 września 2014

Lekkość w odcieniu różu



Z pewnością każdy z Was kiedy spodziewa się gości zastanawia się jak efektownie udekorować stół. Według mnie podstawa to biały obrus, do którego będą pasowały  dodatki w różnych kolorach. Ja wybrałam również białą porcelanę, która zawsze wygląda elegancko. W zależności od tego jakie lubimy kolory mamy sporo możliwości, czasem wystarczą serwetki w ulubionym kolorze i niewielki bukiet kwiatów w podobnej tonacji. Ponieważ uwielbiam świece, są one nieodzownym elementem każdej aranżacji mojego stołu.  

W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam:
biały lniany obrus
4 podkładki (Hiacynt Wodny - IKEA)
komplet białej zastawy (Ambition)
4 serwetki papierowe - w kolorze różowym
4 serwetki materiałowe - w kolorze białym
4 obręcze metalowe z cyrkoniami
bukiet z kwiatów: goździki drobne, eustoma, tulipan papuzi "Supper Parrot", alstremeria
2 świecznik (Agata Meble)
świeczki pływające
różowe piórka








1 komentarz:

Drukuj przepis