piątek, 26 września 2014

Jesienne inspiracje

Nie sztuką jest udekorować stół po zrobieniu zakupów w sklepach z artykułami dekoracyjnymi. Sztuką jest udekorować go tym co znajdziemy w ogrodzie, parku czy lesie :). W jesiennej stylizacji wykorzystałam tak wszechobecne aktualnie dynie dekoracyjne.   Na moim stole prezentuje te, które znalazłam w ogrodzie mojej mamy. Spośród wielu jej rodzajów wybrałam małe i okrągłe. Jeśli nie macie własnych dyni możecie je kupić w sklepach spożywczych oraz ogrodniczych za naprawdę niewielkie pieniądze. Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja przypadnie wam do gustu.  

W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam:
brązowy bieżnik (Home&You)
komplet białej zastawy (Ambition)
4 serwetki lniane - w kolorze ecru (instrukcję do złożenia serwetki znajdziecie tutaj)
dekoracyjne okrągłe dynie w różnych kolorah
świeczki (IKEA)
sznurek
pomarańczowy sizal













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj przepis